Perşembe, Mayıs 26, 2011

kaygılarım azalsın...

Seni sevdiğimi unutma, aklından çıkarma lutfen beni.
Olur ya dikkatin dağılır, (olmayacak bir ihtimal ama) unutursan diye kırmızı bir kurdela bağla mesela parmağına. Yada gökyüzü beni sana hatırlatsın. Gündüz güneş, gece de karanlıkla özdeşleştir beni; ki kaygılarım azalsın.

Ağaçlar sonbaharda yapraklarını döktüğünde beni hatırla, kışın kar yağdığında beni hatırla. İlk baharda ağaçlar tomurcuklarını patlatdığında, yazın sıcaktan her yer kavrulduğunda hep beni hatırla. Hatırla ki kaygılarım azalsın.

Yeni doğmuş bir bebeğin sesinde hatırla beni, ben ordayım farzet. Yedi aylık bir taksicinin kornasında beni hatırla, aşağıdaki ilkokulun dijital zil sesinde beni hatırla. Hiçbirini mi duymadın karşınızdaki hocanın sesiyle 5 kez beni hatırla. Hatırla ki kaygılarım azalsın.

2 yorum:

Neş'e Çölyaran dedi ki...

ilker.. nefis.. bayıldım.. tüylerim diken diken oldu.. ben de istedim beni böylesine düşünen bir erkek ve böylesine özleyeceğim birini seveyim.. çok sevip hasta olayım hatta.. öyle hiç iyileşmeyeyim.. :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle bende çok etkilendim...ağzına sağlık