Cumartesi, Şubat 12, 2011

Mısır ! (Bu iş de bir iş var)



Hüsnü Mübarek dün istifa ediyorum dedi ve onlarca yıldır sömürdüğü Mısır'da sahneden çekildi. Bir önceki günse eylül ayına kadar koltukta kalacağını söylemişti.

Her neyse...

Mısır için hayırlı olmasını diliyorum.

Fakat bu iş bana biraz garip geliyor.
Halkın ayaklanması, Mübarek'in gidişi gibi olaylar çok enteresan gelişti. Diktatör birinin ayaklanmaya karşı çok tepkisiz kalması ve bu derece kaosa sürüklenmiş bir ortamda ilk kez bu kadar az kan dökülmesi (bu sevindirici)çok garip geldi.Herşey planlı gelişti demek istiyorum ama kimin ne rant elde ettiğini bulamıyorum bir türlü...

Aklıma bir şey geldi;

"Mahalle kültürünün varolduğu yıllarda küçük çocuklar kavga ettikleri zaman, oradaki büyükler yada esnaf eğer çocukların kavgasını ayırmıyorlarsa ya kötü çocuğun dayak yemesini istediklerinden ya da sevmedikleri iki çocuğun birbirlerini yemelerini istediklerindendi".

Bilmem anlatabildim mi?

Hiç yorum yok: