Pazar, Ekim 31, 2010

KİTAP FUARI - TÜYAP

Bugün benim için gelenekselleşen bir aktiviteyi her zamanki gibi gerçekleştirdim. Tüyap'da yapılan kitap fuarına hiç ilerlemeyen trafikte yaklaşık iki saatte gittim.

İzlenimlerim...

-Bu sene 355 firma katılmış, iyi de olmuş. Ağzına kadar kitap dolu salonları görmek çok keyifli ve umut verici.

-Kitap fuarının yanında sanat galerileri de sergi açmıştı. Enteresan tablolar kitap fuarı sayesinde görücüye çıkmıştı ama beklenen ilginin olduğunu sanmıyorum. Çok boştu o bölüm.

-Sergilenen ürünlerle ilgili bilgi almak istediğim standlardaki görevlilerin ne yazık ki kitaplar hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Yayınevleri neden tecrübesiz, kitaplar hakkında bilgi sahibi olmayan insanları oralara dikmiş anlamadım. Karpuz gibi mi seçicez kitapları anlamadım!

-Bazı firmalar 1 liraya 2 liraya 3 liraya kitap satıyordu. Piyasada çok daha pahalı olan kitaplar bu kadar ucuza satılıyordu. Sevdim bu işi.

-Turgut Özakman'ın son kitabını almak istedim fakat el yakıyordu. Keşke fuara özel indirimleri olsaydı da alsaydık. Zorla korsana teşvik.

-Karikatür dergilerinde, özellikle Uykusuz'a müthiş rağbet vardı.13-18 yaş gurubu kuyruktaydı. Hoşuma gitmedi gidişat.

-Rastaladığım dağıtılan tek ücretsiz kitap Ahmed Hulusi tarafından yazılan "Kur'an-ı Kerim Çözümü" idi. 520 sayfalık da bir kitap üstelik. Aldım, inceleyeceğim.

-Her fuarda kürt ve sol görüşe mensup dergi ve yayınevlerini yan yana görmeye alışığız fakat bu sefer aralarında Ermeni yayınevlerini görünce şaşırdım. Bilinçli planlama mı anlamadım!

-Tüyap'ın fast food olayı, otoparkı, yönlendirme düzeni sıfır. Allah'tan yılda bir kez gidiyoruz.

Aldığım kitaplar
-MİRAS - HUGO N.GERSTL
-GAVURUN DÖLÜ-CANDAN ÖZER
-GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ-CİHAT T.
-KARA DÜZEN-JAMES ROLLİNS
-KEMİKLERİN HARİTASI-JAMES ROLLİNS
-FBI'IN EINSTEIN DOSYASI- FRED JEROME
-TESLA'NIN KUTUSU- SAMANTHA HUNT

8 yorum:

ceren dedi ki...

gidip gelmek kesinlikle bir çile, niye o kadar uzak insanın aklına komplo teorileri geliyor açıkçası.
onun haricinde benim dikkatimi ilk çeken şey, kitabevlerinin yaptığı yetersiz indirimlerdi. ben o kadar yol katedip adam akıllı indirim olmadan 3-5 kitap alabileceksem, niye gideyim, açarım idefix var kitapyurdu var çok daha indirimli satıyorlar sana ve çok az fiyata kargoluyorlar. neyse, bu konular yaz yaz bitmez, her şeye rağmen gidip yerlerinde ziyaret edip havayı koklamak güzel.

ilkers dedi ki...

Doğru söze ne demeli...

Onur dedi ki...

turgut özakman cumhuriyet adlı kitabından sonra başka bir kitap çıkardımı yoksa son kitabı hâlâ omu?

ilkers dedi ki...

Turgut Özakman'ın son kitabı, "Cumhuriyet Türk Mucizesi - 2. Kitap"; bilgilerinize.

onur dedi ki...

Cumhuriyet türk mucizesi son kitap'ı orda hemfikiriz'de Türkiye üçlemesinin son parçası,yani 3.kitabı değilmi?benmi yanlış biliyorum?
1-Şu Çılgın Türkler
2-Diriliş
3-Cumhuriyet

ilkers dedi ki...

Doğru doğru da; Cumhuriyet Türk Mucizesi-2. Yani devamı bu ikinci kitap. Aşağıdaki linke girerseniz tüm eserlerini görürsünüz.

http://www.ilknokta.com/urun/48548/Su-Cilgin-Turkler-2--Dirilis-Canakkale-1915.html

Adsız dedi ki...

Keşke bedava aldığın o kitabın başlangıç ve giriş bölümünü okusaydın...

Adsız dedi ki...

www.ahmedhulusi.org ve www.okyanusum.com sitelerinde hiç okumadık ve duymadıklarınız olabilir. Sizi beyninizi keşfetmeye yönlendiren siteler bunlar. Karşılıksız olarak.