Pazartesi, Ağustos 28, 2006

F1

Dün sonunda f1 telaşesi bitti.
Bizim alex'in hemşerisi massa ödülü alıp şampanyayı sağa sola hoyratça fışkırtarak havasını yapıp, mutlu mesut bi şekilde ayrıldı pistten.
Oldum olası bana garip gelen bir organizasyondur formula.
F1 araçlarına reklam veren firmalar ve yarışan ekipler dışında kimsenin seyrederek keyif almıyacağını düşündüğüm bu atraksiyon, tamamen bana dostlar alışverişte görsün şeklinde düşünülerek talep gördüğünü zannediyorum.
Yani şumi orda gazı kökleyecek,fırıl fırıl döndürecek pistte makinayı bende tribünde zevk alıcam! Komik geliyor bana.

*******
Sanırım bu yarış en çok KKTC Presidant'ına yaradı, hoş da olmuş. Birde Reina'ya yaramış dolayısıyla magazin basınına tabi:)
1 kaç hafta malzeme sıkıntısı çekmezmezler bizde Pınar Altuğ'u özleriz.

Hiç yorum yok: