Pazartesi, Aralık 06, 2010

Nası yaaaaaaaaaaa...

"Dün" bazı sivriler "yaklaşmayın vururum" diyen israil'in ablukasındaki gazze'ye yardım kampanyası düzenlediler. Ara gazıyla cihat nidalarıyla masum vatandaşlar gemilere doldu ve akdeniz'e açıldı. Gemilere israil'in komandoları çıkarma yaptı, insanları öldürdü, özür bile dilemedi. Gelmeseydiniz, biz size gelmeyin, "vururum" sizi demiştik dediler. Bu kadar yani. "One minute" falan hikaye oldu. El oğlu patlattı mavzeri, kan döküldü, anneler babalar evlat kaybetti.

Neyse...

İsrail'de yangın varmış. Biz de yangını söndürmek için helikopter yada uçak gönderecekmişiz hatta göndermişiz. İsrail'le aramız düzelecekmiş, yumuşayacakmışız.

Bakanlardan birini haberlerde dinledim de "arayı yumuşatmak öyle kolay değil, özür dilenecek, ölenlerin yakınlarına tazminat ödenecek" dedi.

-----

Dostane, yardım sever, şeyim hıyar diyene tuzla koşan personeli kutluyorum, sizinle gurur duyuyorum. Büyüksünüz valla.

Hiç yorum yok: