Perşembe, Aralık 07, 2006

"çitten atlayan koyunlar" kuzumuyduyoksa?

Son günlerde artan trafiğim sebebiyle "artık" üretim merkezim ne yazık ki pek üretken değil. Üretkenlik bir yana düşünmeye bile vakit bulamıyorum, bol yeşil ışıklı parasız otobanımda. Çok erken başladığım günler çok geç saatlere kadar devam ettiği gibi en fazla cezayı cep telefonumun pili ve ayaklarım ödüyor bu aralar, çok da akıllı bi başım olmasına rağmen.
Gece başımı yastığıma koyduğumda düşünmek, hayaller kurmak, tavanla biraz kesişip gözlerimle dertleşmek gibi kendimce sıradan zevklerimi bile aktivite edemiyorum yazamamamın yanında.

Aslında bu yazıya başlamadan önce aklımda toparlamaya çalıştığım konu "çitten atlayan koyunlar"dı; hani uyumak için yatağa girildiğinde sayılan. Gerçi uzun yıllardır karşıma çıkmayan bu enteresan hatta abuk konu en fazla çizgi filmlerde empoze edilmeye çalışılırdı diye aklımda kalmış ve bir kaç kez denediğimide hatılıyorum galiba ama bende ters etki yapmıştı. Zaten gelemeyen uykum, sayılan koyunlarla bir şekilde ticari hırsa dönüşmüş, hayallerimdeki minik çiftliğimde bir anda dev et firmalarının sahip olduğu kadar koyun sayısına ulaşmıştı.

Merak ediyorum şimdi. Kaç kişi var acaba bu şekilde uyumaya çalışmış. Mesela sen!
Sen hiç koyun saydınmı uyumak için?
Çitten atlayan koyunların resmini yapabilirmisin:)
Keyfiten sek sek oynarcasına çitten atlyan koyunlar yap bana ama gülerken dişleri de gözüksün...

Hiç yorum yok: