Pazartesi, Aralık 18, 2006

“Senin yanında kendimi güvende hissediyorum"

Hiç aklıma gelmezdi, bir gün güvenilir olmaktan sıkılıp ta güvenilmeyecek, etrafındaki insanları tedirgin edip, sözlerine yeteri kadar önem verilmeyen bir adam olmak isteyeceğim. Berduş, sorumsuz insan özentisi oldum, son zamanlarda ciddi ciddi bunu düşünür oldum!

Her zaman yaslanılan bir omuz olmak, karşılıksız destek vermek; bana ihtiyaçları olduğunda yanlarında olmam gereken insanların mutlaka yanında olmak, “senin yanında kendimi güvende hissediyorum” u sürekli değişik ağızlardan duymak artık canımı sıkıyor, bunu duymaktan nefret ediyorum.

İlkokulda en sevdiğim ders Türkçe’ydi. Türkçe dersinde ise yapmayı en çok sevdiğim şey yazı yada hikayelerin, ders sonunda ana fikrini çıkarmaktı.Belki de buna benzer bir çalışmaydı. Şimdi ise buradan en baba fikri çıkarmak istiyorum. Kendini başka insanların yanında güvende hisseden tipler aslında güvenilmez olan kendine bile güvenmeyen aynı zamanda asla da güvenilmeyecek aciz tipler. Sahip olamadıkları, kendilerindeki duygusal, manevi özürleri, gayri meşru ilişkiler ve demogojik tiyatral faaliyetlerle, kendileriyle tamamen tezat ruha sahip bir bedenden vantuz gibi emerek çalıyorlar, bunu da sadece mundar etmek için yapıyorlar. Sonuç da elde edilen bir şeyler yok yani. Olsa olsa sadizme hizmet olur buna takılacak ad.

Düşünmeden hemen aklıma gelen en klasik yalanlardan biride “babam gibisin”, “seni babam gibi görüyorum, galiba bu yüzden seviyorum”. Kopyalanmış ve çoğaltılmış gibi bu insanlar yalanlarıyla beraber. Adeta planlı çalışan çete…

İnsanın içinde doğuştan var olmayan düzgün karakter ve olması gereken insani duygular, yaşanılan kültür ne kadar etkin olursa olsun hatta bir kaynaktan çıkan su gibi çeşitli süreçlerden geçip işlense de olmayan şey sonradan var olmuyor. “Doğru”nun olmaması gereken bir yere entegrasyonu olamıyor. Okudum, gördüm ve yaşadım…

E bende zamanı geldi dedim ve geçenlerde yapmamam gereken bir yerde el freniyle “U” yaptım. Artık ben truva’nın “hektor”u değil nip-tuck’ın christian’ı olacağım, serserilik yapacağım. Elbet “Senin yanında kendimi güvende hissediyorum” diyeceğim biri düşer ağıma…

1 yorum:

Gaia Skywalker dedi ki...

umarim dusmez :)))

e.