Cuma, Ocak 05, 2007

Başlıksız

Onunla hiç karşılaşmasam da, oturup konuşmuşluğumuz yada yemiş içmişliğimiz olmamasına rağmen, kuzey ırak’ta sayesinde girdiğimiz çatışmalardan ötürü hem de sınırımızı bu derece yol geçen hanı yaptığından dolayı kendisinden nefret ediyordum. Talabani ve Barzani gibi siyaset …..’larının da palazlanmalarında büyük emeği vardır. Dolayısıyla doğu cephemizdeki bana göre çıktığım her intikalin ve attığım her adımın sorumlusu da bu adamdır. Hakkım da helal falan değildir.

Nefretimin onun ibo’ya yada apo’ya benzemesiyle kesinlikle alakası yoktur.

Saddam’dan bahsediyorum tahmin ettiğiniz üzere. Onun idam görüntülerini gene bir arap ülkesinde, mısır’da seyretme olanağı yakaladım. Açıkçası izlerken dünyada empati yapmam gereken son insanlardan biri olmasına rağmen gene de yaptım. Çok kötü hissettim kendimi; ölüme doğru adım adım yaklaşırken gözlerindeki ifadeyi, orta sert bakışlarının ardından gelen çırpınma seslerini duydum. Bu insanın sessiz feryadını aldım ben gözlerinden ve yukarda da belirttiğim gibi hiç sevmeme rağmen üzüldüm.
Ben engisizyona ve idama karşıyım, doğru bir ceza şekli değil...

Hiç yorum yok: