Pazar, Ocak 14, 2007

hepi börtdey yeşim

Bu siteye ilk yazmaya başladığım günden beri, burası günlük formatından uzak olsun istedim ve bu yüzden içimden geldiği şekilde fikirlerimi, düşündüklerimi yada bana göre tribal nitelikte olan “artıklar”ımı yayınlamaya çalıştım. Böyle bir zorunluluğum elbette yoktu ama günlük tarzında yazılarla burayı işgal etmek çok pasifize bir faaliyet olacaktı benim için

Ama,
Dükkan benim, patron da benim. Bu yüzden dün yaşadığım, keyif aldığım bir organizasyonu burada anlatmadan da geçersem en başta (gizli santrafor) Arzu’nun tepkisinden daha doğrusu dilinden kurtulamayacağım. Hem de onlarla geçirdiğim muhteşem dün gece, sitem parçalanmadığı müddetçe burada kalacak ve hepimiz için görseli de olan bir anı olarak, bir “tık” uzaklığında varlığını sürdürecek.

Sonunda,
Dün gece “efsane kare”, bizim sevimli çıtır’ın(Yeşim) doğum günü olması sebebiyle moda melek’te yeniden bir araya geldi. Masamız pek kalabalıktı, yaklaşık yirmi kişi, dışarıdaki ayazın tam tersine içerdeki sıcak atmosferi yaratan sevgili arkadaşlarım (aynı zamanda haremimin değerli mensupları) daha orkestra yerini bile almadan başladılar oynamaya. Anladığım kadarıyla evde çalışıp gelmiş bizim zilliler. Sahneye ilk önce ismini bilmediğim ve esmeray’ın small haline benzeyen şeker bir şarkıcıdan sonra ismiyle çok mu alakalı acaba dediğim çağdaş çıktı. Çok da eğlendirdi sağolsun, sahnesinin hakkını verdi, bizimkilerde pistin tabi.

Mısırın gülü,
Gece boyunca kepçe kulaklarını, kilise çanı gibi çınlattığımız Alex, eminim uyuyamamıştır bizimkilerin sayesinde ve acaba bir sürpriz yapıp da onca yolu gelir mi diye de aklıma gelmedi değil. Çölleri geçen adam bir uçağa atlayıp gelemezmiydi sanki diye düşünerek arada kapıya göz attım bulunduğum yerden…

“İkinci baharımı” da söylettiğim (bu ara favori şarkım) dün gece,
İçkinin de hakkını adını sanını pek duymadığım bir rakıyla(yekta), birkaç kişi dışında verdik. Hatta bazılarımız, … neyse :)
İçki tüketimi kesinlikle ortamla alakalı, keyifliyken daha da keyifli oluyor insan ve gelsin rakılar dolsun bardaklar hesabı vuruyorlar bardağın dibine.

Gecenin bombası Newyork projesi oldu. Efsane kare yeni bir karar alıp yaz tatilinde Amerika’ya gitmeye karar verdi.
Eylemlerinin süreceğini söyleyen kare, alem bizden korksun diyerek geceyi başladığı gibi aynı güzellikte noktaladı.


(henüz gecenin fotoları elimde olmadığından arşivden bir resim ekledim, üstte)

Hiç yorum yok: