Cumartesi, Ocak 06, 2007

Nasıl yani

Bacaklarımda hissettiğim sızı yağacak yağmuru müjdeliyordu; o daha ağlamadan hatta yanıma gelip birşeyler anlatmaya başlamamışken!
Hızlıca geçiştirdiği bir kaç selam kelam cümlesinden sonra anlatmaya başladı.

- Herşey çok güzel, benimle çok eğlendiğini, benimle gezip konuşmaktan çok zevk aldığını ama benimle olamayacağını hatta aramızda duygusal bir ilişkinin asla söz konusu olamayacağını söyledi.

- Neden? dedim.
Söyleyeceği şeyin beni güldüreceğini bilmediğim gibi tersine onu ağlatacağını da tahmin edemiyordum. Ağlamasını hiçmi hiç istemiyordum ama anlatacaklarını bir çocuk meraklılığıyla duymak içinde can atıyordum.

- "Onu yeterince hissedemiyormuşum"..!Diyiverdi.

Sözün bittiği yer dedikleri yer son durakmış. Öylece bakakaldım sanki o yanımda değilmiş gibi.Bir süre kitlendik ikimizde ve sonra kaşlarını endişeli gözüken bir hale getirerek bana hadi bir şeyler söyle dercesine bakmaya başladı.
Ne diyebilirdim ki!
Susuverdim.
-Birer çay içermiyiz dedim, birşeyler söylemiş olmak için.

-Kırmızı şarap istiyorum dedi.
ve kalktık ordan.

Hiç yorum yok: