Çarşamba, Ocak 10, 2007

Bla bla bla...

Takıldım Tanju Baba’ya.
Gayet alaturka takılıyoruz kapalı perdeler ardında bu ara. Bahara şişman çıkmaktan korkuyoruz ama yapacak bir şey yok, hafif hafif sünger modunda ilerliyoruz keyifli bir şekilde.

Topuk lastikleri erimiş bir kadının, sessiz bir yerde yürürken, dikkatle, tek tek basaraktan ve çevrenin dikkatini çekmeden ilerlemek istemesi gibi bende gözlerimi hiçbir bedendeki göze değdirmeden ilerliyorum yörüngemde. “Yasak koydum sana” diyor. Bir bakarsam bir can gidecek. İki kez bakarsam iki can. Üçüncüsünde ebeymişim.

Geçenler yazılarımdan birini bir orta ölçekli bir dergide gördüm. Vatandaş altına kendi imzasını atmış, bir parçada kendi eklemiş aklınca. Öylede olsa, böyle de olsa çok hoşuma gitti. Korsana savaş açmış sanatçılar gibi hissettim kendimi ama gene de az okunan bir dergide de olsa bana ait bir şeyler görmek iyi geldi, havaya girdim.

Hiç yorum yok: