Cuma, Ocak 19, 2007

Gül'mü güzmü

Bittikçe tekrar tıklıyorum aynı parçayı. Defalarca dinliyorum bu şekilde.
Uzun süredir yıldızım böyle parça yazmamıştı . Yüreği çizilip akmış sanki notalara. Yalanı hiç sevmem ve bu yüzden onu çok kıskandığımı da inkar etmiycem.

Neyin kafasını yaşıyodu acaba yazarken bilmiyorum ama bestelenirkende muhtemelen hala ayılmamış bir halde olmalı. Şimdi alsınlar dinlesinler genç seviciler, aşk öğretmenleri derslerde dinletsinler, işlesinler melodiyi ama işin içinden çıkamasınlar.

Son söz: Bu parçaya efe rakı sponsor olmalıydı. Onsuz e, e...

Gül zamanı çıkıp gelsen
Bütün güller sana baksa
Ayrılığa bir son versen
Aşkın sesi yankılansa

Dar geceler bir yol göster
Rüyalarlan görünüver
Kimler geldi ve gittiler
Ne aşıklar ne yiğitler
Uçan kuştan esen yelden

Haber sorsam söylemezler

Yinemi bana kaldı
Derin hasretin acısı
Ne kadarı benimdir
Sensin aşkın her anlamı
Seni hep sevdim
Her zaman seveceğim
Seninim hala o zaman

Yüreğimde mucizeler
Her an yeni bir yol çizer
Leyla Mecnun, Kerem Aslı
Kavuşacak günü bekler
Yarım kalmaz gerçek aşklar
Bitti denen yerde başlar

Kimler geldi ve gittiler
Ne aşıklar ne yiğitler
Uçan kuştan esen yelden
Haber sorsam söylemezler

Yinemi bana kaldı
Derin hasretin acısı
Ne kadarı benimdir
Sensin aşkın her anlamı
Seni hep sevdim
Her zaman seveceğim
Seninim hala o zaman

Seninim hala her zaman

Hiç yorum yok: