Cumartesi, Eylül 02, 2006

cumartesim

Doğu'ya bakan pencerem, yağan yağmura müteakip göstermedi bugün bana güneşi dolayısıyla üç aydır gözümde sabah sabah patlayan düğün salonu fotoğrafçısı flaşı bugün rahat bıraktı beni.
İyi uyumuşum.
Tv keyfi yapmak bu tip kapalı havalarda çok hoşuma gidiyo.
Geçen yazılarımdan birinde bahsettiğim karate kid vardı ve sanırım ikincisiydi, seyretmemiştim.
Askerden geldiğimden beri duygusal revizyona girmiş ben bir zamanlar sadece damar ötesi Türk filimlerinde sulandırıyordum gözleri. Bugün baktımda kendime miyagi usta için bile kullanabiliyormuşum gözyaşı pınarlarımı.
Oldum olası film aptalıyım zaten, yemek seçerim film seçmem.
Ayhan Işık'ın filmelerine çok takığımdır mesela ama diğerlerinide es geçmem.
O eski filmlerin rengi bile farklı geliyo bana filmin sonuna doğru parazitlenmesi falan enteresan yani:)
80 lerdeki video filmleri çıkıp mertliği bozana kadarki filmler güzeldi.
Şimdilerde ise Ferzan Özpetek'in filmelerini çok beğeniyorum. Tanımak isterdim şahsen onu.
Bazı insanlar iki gözleri varken biriyle bile hayata doğru bakmayı beceremezken bu adam üçüncü dördüncü gözünü kullanıp farklı yerden yakalıyor bizim yakalayamadıklarımızı.

*********************************************

Gazetede bi kaç gündür bi cinayet haberi dikkatimi çekiyor.
İzmir'de dişçileri kurban seçmiş bir sapıkla ilgili.
İyiki beni yakaldınız, bir sürü randevu daha almıştım can yakmaya devam edecektim diyor at sineği.
O da Raşşan ablamın hayata kazandırdıklarından...
Aslında bir sürü konuda reform isteyen, gazete çıkarır gibi yasa çıkarmaya hazır meclis toplanıp böylesine adi suçlar işleyen insanlar için hakettikleri cezaları çekmelerini sağlıycak kanun çıkarsınlar.
Gerekiyosa idam, gerekmiyosa belli uzuvları yontsunlar.
Nede olsa Sam Amca bile uyguluyor idam cezasını, kötü bişey olsa onlar yapmazdı.
Dimi yani...
Küçüklüğümüzde anlatırdı hacca gidenler; namaz saatlerinde kuyumcular bile dükkanları açık bırakıp, kapıları kapatmadan namaza giderlermiş.
Kimsede bişeycik çalmazmış.
Sıkıysa biri girsin de çalsın.
Doğru mu yalan mı bilmem ama, inandırıcı gelmişti bana...


********************************************

Hiç yorum yok: